Hej hej halla.

Tillbaka pa Oasis.
Ganska mycket folk har nu.
Igar var vi till ett annat hostal och drack lite vin, vandrade vidare till en annan bar, och sen en annan.
Haha, det var roligt som tusan, dansade, svettades och taffade trevliga manniskor.
Tva galningar fran irland som forgyllde kvallen, det var ett tag sen jag skrattade sa mycket. Harligt.
Idag har vi varit ute och promenerat vid sjon, kikat runt lite, solat, badat och tagit det lungt.
Var pa monkey *ett annat hostal, det jag bodde pa med linnea forra gangen# och at middag dar och traffade Josephine och Linnea som kom hit idag.

Vi utnyttjar dom sista soltimmarna till max och njuter av den sista tiden har.
Imorgon eftermiddag ska vi till Masaya, dar finns en marknad. Ska dock knappast handla nagot men titta iaf haha..
Vi stannar dar tills pa tisdag da vi aker till Managua over natten, planet lyfter klockan sju pa onsdag morgon sa det blir kanske inte sa manga timmars somn men.

Det ska bli skont att komma hem, traffa Johan, Ronja, Rebecca, Mamma och Pappa och alla Andra.
Kanns vmodigt att aka harifran samtidigt men jag har gjort mitt i Nicaragua nu, konstigt att jag vantat sa lange pa den har resan och nu ar den strax slut. Tva manader kvar pa Tjorn, sen blir det flytt.

Planerar redan nasta resa som bar av till Indien, och Thailand.
Fast forst blir det kanske natt annat eller vad vet jag.
Med Johan, tack och lov.

Tanker mig en tripp till stockholm ocksa, efter att ha flyttat fran Tjorn.
Halsa pa farmor och sa, blir inte mer an en timme till Stockholm fran Gavle, och inte allt for langt hem heller.

Lattare for syster att halsa pa mig ocksa. Har fatt hora om nagot som heter furuviken i Gavle som tydligen ska vara roligt, haha..

Jag och Johan ska iaf till Ovik nasta vecka och halsa pa Andreas och Ronja, titta pa deras lagenhet och ha lite kvalitets tid!

Apotekets harspray!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hasta luego.

SOMMAR SOMMAR SOMMAR, JAG TYCKER OM SOMMAR


Kommentarer
Postat av: Ronja

Haha, den heter klippotekets hårspray din tok :p puss!

2008-03-19 @ 19:38:27
URL: http://ronjaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0