Duschen... ett glömt kapitel.

Idag har jag varit med blivande brudparet till Östersund.
Åkte till Nässjö igår och spanade i byn, i eget syfte, sen åkte vi till kvarnbacken där jag skulle spendera min natt. Vi gick igenom bröloppsplaner in i minsta detalj och provade våra klänningar och vips var klockan jätte mycket så vi somnade.
I morse klev vi upp, plockade upp Benny, Dennis "best man" i västansjö och begav oss. :) Handlade allt som kunde tänkas behövas, myggsprayer, snusdodor, essenser, skor, parfymer och massa smått och gott.
Sen åt vi god mat och begav oss hemöver. En himlarns trevlig dag och jag tycker om det här förpysslet :)
När vi kom tillbaka till kvarbacken fixade vi lite mer sen hämtade Ronja och Melissa mig och åkte hem till henne för jag skulle prova skor och ett halsband. Det blev bra.
Tills jag kom hem och tog på mig det igen, klänningen är INTE bra och mitt hjärta går på högvarv, men jag ska lösa saken, ta saken i egna händer, (med lite hjälp av pappa)
Imorgon ska jag till tandis sen ska jag till Jessica B och göra 120 namnskyltar och pyssla lite mer, På onsdag ska jag limma 1000 nonstopp på fest programet ;) Och det är sant.. haha.. Skyltar att ha vid vägen ska jag också knopa ihop.
Torsdag blir det genrep i kvarnen, det ska bli spännande, och jag kommer så klart falla i gråt.
Johan kommer =) Äntligen. så det blir nån rätsida på min tillvaro igen ;) Det ska dukas och fixas.. sen sömn för att möta stundande dag då min kära kusin och nära vän gifter sig :D

Hinner med det här mer i veckan så jag passar på att önska alla en TREVLIG MIDSOMMAR!
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0