Sommarkväll

Igår var en bra dag.
Johan kom hem med strålande nyheter ;) Bilen var klar.. Det som krachade hela nyheten var när han berättade att det var körförbud på den :S vi hade missat besiktningen och han hade ingen ny tid förns... 30 JULI!!!! Hallå, då ska vi vara i Ramsele och ladda inför urkult. Snabbt som tusan loggade jag in på bilprovningen.se och se man på.. äntligen lite tur dom hade nämnligen ett återbud redan Idag (dagen efter) tio i två, så vi spran bort till bomhus och hämtade bilen som fortfarande var full i glassplitter, så idag efter klockan två har vi våran bil igen och den är efterlängtat...

När visen kom hem gjorde vioss redo för en promenad till stan där dom har sommar kväll varje onsdag, stor scen på torget, med allsång och uppträdanden. Vi skrapade ihop små ören och delade en macka på subway, kollade in babsan, kramades till "håll om mig, släpp inte taget om mig" haha.. sen gick vi till kvantum, en bra bit och handlade bröd och skinka.. När vi kom hem ville jag veta vart mitt paket från Ellos tagit vägen, och det finns på PRIX idag klockan 15.00 och jag blev ännu mer glad :P

Idag är det strålande väder och jag har solat på ballkongen, hae varit kul md en strand men jag hittar inte och tror inte det finns någon man kan gå till heller.. :S
Men men.. när Johan kommer hem åker vi till sandviken för att köpa kakel.. Äntligen kanske kaklet blir lar någon gång :P

Imorgon vankas jobb och efter några dagars ledighet känns det helt ok...

Hoppas ni mår bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0