21 Juli -08

Dåvar det återigen måndag. Johan klev upp rål tidigt och skulletill jobbet, jag börjar ju så klartnär han slutar, som det nästan altid blir.. Trist, men men. På onsdag får han semester så vi får en dag tillsammans och har jag faktiskt firat hela helgen. Ett års dagen och allt :) Tidn går hemskt fort när man tänker efter, och stora planer har vi att förverkliga så detta år går förmodligen kanske ännu snabbare. 

Den 22 augusti kommer Jessica hit och det ska bli stört kul. Kanske en sväng på tant grön, shoppa lite, bio?Blev så glad när hon ringde och frågade om hon kunde komma, jag är ju arbetslös då och garanterat uttråkad, då passar det ju perfekt.  Längtar som en tok. 

Men just nu är det urkult som snurrar i mitt huvud.. :D Jag är så förväntans full och det känns som att det här året kommer at bli speciellt.

Farmor åker hem till stockholm samma dag som vi åker till Ramsele så de var ju lite trist, men jag får ta och bege mig till henne framöver istället.

Nu måste jag kila.
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0