Kommit igang




 Catedralen i Esteli.  
 En tavla hemma hos Familjen som Thersa bor i.
 Vatten po ett stelle som heter La Casita, Inte projektet, det har var ett mat stalle med en vacker tradgard.

 Hanna och en kille fran Honduras
 Ett av vara projekt som heter La Castia, "lilla huset", veldigt annorlunda. Ditt kommer barn som jobbar pa marknaden etc.
   Gatorna i Esteli, dar jag bor nu.
 Fron det andra projektet, APC, dar dom jobbar med flera olika saker, bland annat forskoleverksamhet.

 
APC

    
Fran La Casita, mat stallet :) Hon pa bilden ar min larare.

 
Lite av den bergiga naturen i Nicaragua :)

Det var lite bilder har ifran. Det kommer antagligen mera, men det tar son tid att ladda upp.
Pa fredag aker vi till Leon, till havet, sola och bada :) Langtar som tusan. Borjar ockso bli valdigt nyfiken po praktikplatsen Cantera, som jag och Linnea ska vara po, det kliar i fingrarna.
Vi har ju besokt Somot och dom tvo andra praktik platserna, dom verkar jatte bra och intressanta.

Hoppas alla der hemma har det bra.
Har er det varmt!!!!

Puss och kram
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Ronja

Hej vännen :) Spännande bilder du har lagt upp, man blir så himla nyfiken ;D Du behöver ju inte känna att du MÅSTE ringa, jag tänkte om det är dyrt och så men är det nåra tider du kommer kunna sitta på msn så man kan prata lite där ? Jag är sååå nyfiken på din resa. Hoppas att du har det bra där du är. Puss & kärlek från sverige, övik & ronja

2008-02-06 @ 21:10:17
URL: http://ronjaa.bloggagratis.se
Postat av: mamma

Hej Emelie, kul att se. Snaknar dig Puss å kram från mamma

2008-02-07 @ 11:12:20
Postat av: Johan

Hej Älskling! hur har du det? hoppas bra! Jag saknar dig som faen, blev väldigt glad när du ringde igår även fast jag inte hörde vad du sa :/ Jag tycker landskapet är helt anorlunda än vad jag hade tänkt mig. Hade tänkt mig ett värre getto eller nåt sånt, men nu ser jag ju bara några bilder så jag har ju knappast en aning hur de ser ut egentligen.
Vi hörs snart i igen och hoppas du får det kul ute vid havet i helgen! Puss puss!

2008-02-09 @ 13:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0