Harlig dag

Idag har det varit en bra dag for mig.
Var pa fruktansvart daligt humor igar.
Men vi gjorde roliga saker. Pluggade spanska, CLARO! sen besokte vi sos barnbyar har i Esteli, det var valdigt intsressant, roligt att traffa alla barnen och se hur det fungerade dar.

Idag vaknade jag. TROTT, valdigt trott trots manga timmars somn Men sa kanske det ar ibland.
Akte bussen till skolan dar jag hade kul, tiden gar fort dar...
Sen akte jag och linnea till stan, kakade pa ett stalle som heter ananda. Jatte god vegitarisk hamburagare och super god juice ;)

Sen har vi knallat pa stan och tagit det lungt. Ikvall ska vi pa en bra med dom andra och vem vet vad som hander dar. Blir antagligen inte sent iaf..

<3

Imorgon ar det alla hjartans dag.. Sa... tusen hjartans kramar till alla jag tycker om :)

Puss och kram pa er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tjena snartan! Vad kul du verkar ha. Länkarna till bilderna verkar inte fungera, jag kom till inlog när jag kopierade dem. Jag är i stromsund, har en ledig stund nu, jag lar mig mycket har, det ar kul! Alla hjarnans dag idag sa puss a kram pa dig!

2008-02-14 @ 11:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0