081218


Ur grym start på dagen. Vaknade klockan 4 och kunde inte somna om.. :S
Jag har dessutom slutat snusa, och det har fatikt inte varit något jättestort problem framtills idag. Ändå har jag varit utani över två veckor. Men idag vattnas det i munnen och huvudvärken är outlilidlig, todde det skulle gå bra ändå..
Använder toa papper för att iaf ha något under läppen, det hjälper lite iaf.. Men vilken kass start på en fin dag. 

Detblir iaf bättre, det går ju snart över och jag ska dessutom ner på stan om en stund för att hänga med Lovisa, kulatt se henne innan vi åker hemå för att fira jul.. =) 

Igår kväll var Anders här, vi såg en film och surrade. Jätte roligt att han kom förbi. Var ett väldans tag sen sist =) Jag fick ju desutom tillfälle att bjuda på sockerkakan om mormor bakat. Den var uppskattat.  Ikväll är de jobb och sen ska jag hem och packa för imrgon är en fullspäckad dag, med stads spring och eftermiddags/kvälls jobb. 
Sen på lördag är de ju hemgång. Pappa kommer vid 10--11 tiden ungefär :) 
Fick också höra att jag kanske får mycket mer jobb ä vad jag tänkt. Väldigt mycket mer.. 
Från kl 10 den 23 dec till kl 12 den 25.. och emellan det jobbet ska jag också vara på Udden den 24 mellan 16-21. Det blir dygns jobb med sovande jour om jag har riktigt tur.Hållr verkligen tummarna för det.   



Läste Aftonbladet på Internet idag, Det finns så otroligt många konstiga männskor..
Här en av alla skumma nyheter jag hittade:

Hitler, 3, får ingen tårta...
Butik vägrade skriva pojkens namn på tårta. Adolfs pappa: Det är orättvist.
Kolla in denna film  där pojken pappa säger sitt. Vad tycker ni? Verkar inte pappan väldigt egoistiskt och skum som gjort så mot sina barn? Han verar verkligen tro att det inte kommer ge några konsekvenser :S


Nu ska jag grejja.
Ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0