Den vackraste stunden i livet var den när du kom!

Winnerbäck får mig att göra revolt! Ingen musiker lyckas väcka mina känslor som hans musik.
Hela mitt gångna liv passerar i revy. Underbart och kaosartat..

Hittade ett av mina gamla album här hos mamma nyss.
Hur många gånger har inte suttit vid denna dator, lyssnat winnerbäck och gråtit över något ex, tänkt på någon nära vän, längtat, saknat, skrattat och grubblat. Jag kan relatera varenda låt till någon speciell person.
Alla låtar väcker nått sorts kaos i mig. Måste ändå säga att den senaste konserten med han var den bästa!
Tillsammans med mina bästa vänner. Innan det var det nog Sundsvalls Gatufest som tog priset, hela gänget som lyssnade fulla och glada och när han spelade låten "tvivel"!



"Du frågar älskar dom dig ikväll, jag säger dom älskar mig nog bara nu, den ända som verkligen älskar mig är du!"



"Och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0