Crazy Day!

Måndag, kära måndag.
Helt färdig efter den här helgen, men verkligen på mer gott humör efter besöket i Oslo, det var väldigt roligt.
Jag visade Johan KarlJohan, AkerBrygge och utelivet där :) Som tur var gillade han stället.
Johanna jobbade till 18 på lördagen så vi fördrev tiden på egen hand, sen gick vi hem och hade förfest. Kul med nytt folk, och dom gamla var sig lik :) Haha...
Vi gick ut på nikolas And Son.. Det var ett skoj ställe, vaknade vid 12 på söndagen av att johanna hoppade ner i sängen ;) haha.. Käkade mat sen åkte vi hem.

Idag har det varit en Crazy Day. Har suttit och böjt 38 olika verb i preteritum, orden bara snurrar i huvudet ;S men ikväll kan jag lova att jag somnar med gott samvete, för nu har jag i prncip pluggat för hela veckan.. Närå..

På torsdag kommer Monica Zak Hit, en författare som har skrivit böcker om gatubarn som jag läst, det ska bli kul att höra hennes berättelser, kanske hon ger insperation till en framtid?
Vi ska även ha en pyssel dag då :) haha, jag ligger ju som vanligt back på kontot så jag ska stöpa ljus och ge bort :) det lär ju vara tanken som räknas ibland.. illa men sant :P
Har köpt två julklappar och det är ju till en och samma person.. men så kan det vara ibland :) Köpte ena idag faktiskt..

A, hur som helst. Nu ska jag hem och röja för det ser ut som en tromb har gått igenom mitt rum, jag ser inte golvet :S

hoppas ni mår bra..

Ses snart? :D Puss

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hej stumpan ! Skönt att se att du har det bra ;) saknar dig sjukt mycket.. OCH jag har sjukt dåligt samvete för att jag inte postat brev till dig :( JAG SKA SKÄRPA MIG !! Puss&Kram

2007-12-11 @ 19:28:30
URL: http://ronjaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0