Hemma hemma hemma....




DÅ har jag landat hemma. Såååå skönt.
Vi åkte direkt till Pappa när jag kom hem.
Theo stannade där och jag åkte vidare igen. Mot Öppethus inne i stan.





Jag fick lite sålt och jag själv gottade mig i alla nyheter. Så kul!




Imorgon ska vi fixa dona grejja här hemma. Dags att ta fram vinter täcken och kanske se över kommande advent? När jag kom hem hann jag presic natta Theo och vi har hela dagen tillsammans imorgon <3
Härligt. Och jag vill inbilla mig att helgen som kommer är oplanerad, men det stämmer inte riktigt. Här hemma står färgbyttor och snart även en "trävägg" för här ska projekt sovrum dras igång.

Jag har ett sött litet paket i min väska för min farmor vann på utlottningen ikväll :)


Nu ska jag krypa ner med min lilla prins och sova.


Ha en fin kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0