Mjukbrallan och vräksoffan..



Jag är ohyggligt frusen och hade önskat ett varmt bubbelbad just nu. Jag hade glömt hur kyla kändes, men idag är det kallt. Tack och lov slipper vi snöovädret, än så länge. Tjocksockarna ¨är min bästa vän idag. Vet inte hur många gånger jag spolat varmt vatten på mina händer.





Vi har gjort mysfaktor, med tända ljus och förbereder en så simpel middag som spagetti och köttbullar.
Men så oerhört gott.




Mjukbrallan är på och jag har bestämt mig för att inte göra något som helst idag. Jag plockar inte en pimnal till och på sin höjd att jag diskar ikväll.. Läsa så klart men bortsett från det..


En "skit i att göra det där som bordes göras" dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0