Fötter

Jag hade gett mig faan på att ta 15000 steg idag, ja jag har en sån där räknare. Nu går jag och lägger mig. Efter zumba passet hade jag 30211 steg och mina fötter gör ont. Vi gick till och från dagis två gånger, promenad hemma, gick inne på birsta och ja jag har gått konstant hela dagen bortsett från bilresan till o fram birsta och tillfrån gymmet. Det lär knappast upprepas imorgon. Knappast.

Vi hade fått ett paket på posten idag. Snygga ittala vinglas från mina vänner i bröllopspresent :) det värmde. Och va roligt det var att få kasta några Ikea glas för att låta dom pryda vitrinskåpen istället. 

Jag var och köpte overoll till Theo idag, han fick den av Linus o födelsedags present. Vi kör kax i år igen. Tyckte den var grym förra vintern (bäst i test). 

Dags att sova. Imorgon ska vi handla hem lite mat sen tror jag vi går till skogen och kolla när dom avverkar, det var uppskattat idag :) 










God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0