Fredag.

Frdagen är kommen. Frida har åkt hem :( på hemvägen plockade jag upp Charlie o Felicia. Theo har gått hemma och varit rädd för "monster barnen".. Jag förklarade gång på gång att det bara är på skoj. Trodde det skulle bli en tuff helg men när Charlie och Felicia klädde om blev det fart i grabben, Piratpippi skulle han minsann vara, och så blev det. Själv fick jag vara spöke. En hink godis och 30kr samlade han ihop. Gissa om han var lycklig när vi gick hem, inte bara över det vi fått ihop utan "mamma jag vågade" att han vågade! 

Tack å lov blev det bara några fåtal hus, tur vi har generösa grannar så hinken fylldes snabbt för jag frös som tusan!




Jag har pysslat lite på en present till en "nyfödd", mer jobb än jag trodde men nu är den klar. 

Imorgon blir det eventuellt himla badet men ingen är direkt kry så vi får se hur det blir. 

Inväntar resultatet på Idol.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0