Hej hej




Som vanligt minns jag inte vart vi var sist? Strunt samma. Vi lever ju i nuet :) 

S

Jag har varit hos bästisen i Uppsala. Det var hur roligt och skönt som helst. 



Theo har fått nya regnkläder. Jag hoppas inte han behöver nöta dom allt för mycket. Vill ha sOl. 



Jag var så avundsjuk på vädret i Uppsala då jag var där, men nu börjar det komma även till oss. 




Två nya tatueringar har jag gjort. Ena är Theos självporätt som han ritat på dagis, nu pryder den kosten mitt ben. Och så Thildes namn så klart. 




Och idag är ingen vanlig dag, det är min systers 20 års dag <3






Jag har mailar med kommunen och fått det bekräftat: DOM RUSTAR LEKPARKEN! 
Underbart. Och grannskapet ska inviga den med picknik :) 




Just idag har jag spenderat tid på Theos rum. Två sopsäckar har åkt ut. Och han har inte ens märkt något. Allt trasigt och rat är nu borta! SKÖNT! 

Och mina växter tar sig, idag har dom fått solat hela dagen. Och grannens plant har jag planterat idag. Jag kommer inte kunna åka hemifrån för vem ska då se efter mina växter? Jag gör ALLT för att hålla dom vid liv. Googlar om tips och tycker hittils det är ganska roligt. 




Den här ärtan är lite deppig. Hon är ledsen om vart annat. Men det ger med sig. 
Mellan varven strålar hon och är nöjd :) 





I övrigt har jag haft prestations ångest. Det är så mycket jag vill ha gjort men jag hittar inte tiden eller orken. Idag fick jag för mig att tvätta altanen, men jag orkar inte flytta soffan och alla möbler där ute. Så det blev inget av. Men imorgon, då ska vi grejja. Jag ska bort på förmiddagen. Men sen så. Jag och Johan ska måla.. :) Ska bli roligt. Det är så skönt att vara ute nu när det är så varmt. 

Idag har jag haft bonusbarnen här. Det var mysigt. Nu sover damen. 
Jag och Theo väntar på Johan <3

Helgen som kommer åker Johan till Gävle, det är 5 år sedan hans mamma försvann så han vill åka till släkten <3 Jag och barnen stannar hemma då vi ska ha C&F här. Planerna ligger på is. Vi får se. 


Natti natti.. 
 



Måste bjuda på en film som jag själv dör av skratt när jag ser. 




Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0