Effektiv.

 
 
 
 




Vi börjar dagen med ett ryck. Theo chockerar och väljer kläder själv. Utan bråk. Han klär sig själv. Allt utom hans handskar. 




Innan dagis lekar han i soffan och hans fantasi saknar gränser :) Här bygger han en husvagnscaping, bilbana, kiosk och nått mer som jag inte minns, av ett enda täcke ;) Han kan han! 



Thilde har verkligen chockat idag. Hon har sovit totalt 10 minuter på hela dagen.. Resten av dagen har hon varit nöjd och glad. 



Så nöjd att jag kunnat fixat en massa. Jag har gjort en gratäng, chiliconcarne, köttfärsbiffar och EGEN barn mat! (Ja, Theo fick bara burkmat, tänk vilken dålig mamma) Haha.. 

Så jag har spenderat halva dagen i köket. När vi sen hämtade hem Theo var han sur. Han blev totalt vansinnig när jag sa ifrån då han ville ha Tutten. Han smällde i dörrar och kastade kuudar. Jag kunde bara förmå mig att gapa, inte alls likt honom. Och sen när vi busade så kallade jag honom för Sean Banan och då började han gråta som tusan.. jag skojjade ju bara :/

När det sen var dags för gympa var han glad igen. Men väl där så började han ganska snabbt halt och till slut kunde han inte stödja på foten. Han har haft ont från och till sen vi var i Gävle och han hoppade ner från en soffan och landade snett, sen förra veckan var den nått barn på dagis som råkade hoppa på foten, men jag som tänkt att det ska ge med sig. Men ikväll hade han verkligen ont. Han ville så gärna göra alla hopp och övningar men klarade inte det så imorgon har jag bestämt att vi ska låta doktorn titta på den där foten. 




Klockan 18,58 sov båda barn. Jag sitter i soffan och slappar. Laddar inför morgondagen. Skulle ha jobbat men jag avstyrde det då det blir vila och ev läkarbesök istället. 
Sen ska jag handla hem ingredienser för dom srota barnen kommer och dom vill baka.. Spännande. 




Sen är jag väldigt sugen att plugga lite. Är mest inne på företags ekonomi. 
Skulle nog ge lite skjuts på traven för att fatta hur företagen funkar och så.. Vi får se. Jag inväntar bättre internet (bredband) så ska jag maila och kika lrunt lite sen. Det blir isf på distans så klart. Men samtidigt som jag fick dom tankarna stötte jag på texten på bilden nedan och det fick mig att fundera om det var ett tecken? Jag kan ju inte matte :/ Men men.. Haha





Ja nu ska även jag runda av. Mina ögon svider och jag är trött! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0