Tar mig tid.


Från kvällens promenad.


Det är sommar. Juni är snart slut och dagarna försvinner.
Vi lever livet. Jag kan endast göra som tidigare. Bomba in bilder :)


I helgen var vi i Gävle. Det var toppen.
Sara tog studenten och det firades med buller och bång :)
Flisan och Neo var hos Tina och Rikard hela helgen vilken Theo tyckte var super kul.

Lördagen fick vi träffa nya tillskottet Milia en snabbis ;) Sen var vi i en park med Mattias, Sophie och Isabell.
Efter det lämnade vi barnen hos faster Tina och vi begav oss hem till Matte och Sophie som även dom var barn "fri" ;) Det var en hysteriskt rolig kväll. GOD MAT och en sjujäkla press vid biljardbordet då Sophie sopade matten och visade var skåpet skulle stå :)



Söndagen kom och vi var trötta. Allihopa men ändå nytankade med energi.

Fina ungar!

Thilde äter pureér, majskrokar, smuttar på melon och har hunnit bli hela 6 månader.


Theo har skrubbade sommarben, vill helst bara vara med vänner hela tiden :)


Vi har blivit med pool. Ett jävla jobb men barnen tycker det är fantastikt och Theo har redan hunnit med att ha en badfest med alla grannbarn.


Middag på Holmsö Brygga.


Jag har klätt altantaket med tyg.


Jocke, Bella, Oliver och Lowa kom hit och vi åt god mat surrade natten lång. .

Morsdagspresent.


 
 
 
Som Thilde flyger i planet på bilden ovan flyger tiden iväg. Som vanligt har vi sagt att sommaren ska spenderas hemma, det blir sällan så. Vi kommer vara på "resande" fot var och varannan helg.. Mellan varven försöker vi tvätta, klippa gräs och allt annat som hör till.
Mina växter tar sig. Många har dött men många finns kvar och kämpar.
Thilde och Theo har flyttat in i samma rum, det går så där :/ men vi provar ett tag till iaf.

Nu ska jag sova. Laddar inför midsommar som ska spenderas i Krokfors med Emma och hennes familj <3

Ha de gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0