Tur

Mamma var med Thilde under förmiddagen medans Pappa hjälpte mig med bilen. Hur skulle den här veckan sett ut utan mins päron?

Hur som helst så gick allt som kunde gå fel, fel imorse med bilen. Då vi äntligen fått den på plats bogserade vi den till verkstaden där dom snällt bytte batteriet och jag var lättat. Glad i hågen vred jag om nyckeln och allt jag hörde var ett klick!! Kortslutning sa dom. Ungefär då nådde jag bristningsgränsen och fick kortslutning själv. Pappa körde hem mig och så var det med det. Mamma gick och hämtade Theo och sen åt vi middag. Ikväll har vi bara tagit det lugnt.

Morgondagen är förberedd. Klockan ställd. Det blir en morgonprommis till dagis om det inte är allt för kallt.

Hoppas att dom fixar bilen under morgondagen, det återstår att se.

Nu knackar John blund på dörren

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0