Sömn



Att somna halv tolv, vakna åtta och inse att Thilde bara vaknat en gång (05) gör mig glad. 
Vi är utvilade och på gott humör. 



Så kanske jag kan vara lite positivare idag :) I lördags eftermiddag kom familjen Nyman. Vi åt god mat och nyttiga snacks.. Surrade och skrattade. Barnen lekte tills dom var helt svettiga. 
Dom stannde över natten så det blev mys även hela söndag förmiddagn (innan helvetet brakade lös) ;)

Johan ringde igår och berättade att jag INTE skulle lämna in bilen. Jag skulle byta betteri själv och se om den funkar först. "Det är lätt, sen är det en pool som ska kopplas loss och vara ur i två minuter för att nollställa datorn" Hmm, ok. Ja det är lätt det där. Med tummen i arslet får jag en känsla av att jag kommer få ringa över Mattias och be om hjälp, om inte mamma är ett snille och kan fixa det vill säga. 




Men iaf.. humöret är gott och det kommer lösa sig. Men tro inte att jag är vän med min bil för det. 
Känner mig fruktansvärt sviken av pärlan som ska sätta igång och ställa det.. Nu räcker det med våra kostsamma barn, vi behöver inte två till som äter oss ur huset. Bilar kommer aldrig bli mina vänner. Bara något jag utnyttjar. 

Jag och Theo har ätit äggröra till frulle och nu kollar vi på Greta Gris. Han har sin byggare bob tröja på sig som han fick av Lukas och han har klät på sig helt själv idag, även tshirten. Kallingar är ut och in, men det får väl så va :) Han är grymt duktig. Däremot har han börjat vägra vara med kort :/ 
Appropådet borde jag boka in fotografering. Thillan måste ju få vara med i tidiningen för 17. 
 
Ha en bra dag i kylan. -21 i forsmon idag.. Brrr, 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0