:)


Thilde bjöd på en timmes vila innan storebror kom hem idag. Man hämtar sig ganska mycket på ganska lite.
Från att Theo satte foten hemma har det varit FULLT ÖS.


Men då passade hon på att sova.. så klart.


Väntar med spänning på att få åka till gympan. Och vilken succé. Den första vi mötte var Ester, det visade sig att hennes mamma var en av ledarna :) och så kom Sotti, Två av Theos favorit brudar. Han verkligen njöt och tyckte det var såå kul. Han grät när det var slut. Och jag blev glatt överraskad att se hur duktig han var, Klättrade i ribbstolarna med bravur :P




Så nu vet vi vad vi gör kommande tisdagar, När vi kom hem kom pappa hit och det var våran tur att träna. :)
Det var kul och jag skrattade så grät en sväng,

Theo badade och somnade som en stock utan att ens blinka. Thilde somnade med pruppar ocg gnyr lite. Jag hoppas innerligt att hon kan sova bättre inatt, Det behövs.

Morgomdagen är förberedd. ÄNTLIGEN kommer dom större barnen hit :) Jag längtar.
 
ha en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0