soo

Mamma är här. Det är så skönt att inte vara ensam. Idag har vi varit på Birsta och skaffat henne en Iphone :P haha. Theo mår bättre men inte hundra. 
Thilde växer o gror. Hon är stark. Det går fort. 
 
Jag har som tappat kollen på barnens kläder. 
Idag har jag nätshoppat så imorgon ska jag rensa ur deras garderober. 
 
Det blev: 
Till Theo
2 par byxor
1 Jacka
3 kalsonger. 
2 tshirtar
1 tröja
Till Thilde
2 tröjor
1 byxa. 
 
Allt för 600:- satan i gatan är det nått jag är bra på så är det att fynda. 
Dessutom är jag med på auktioner på tradera som högst kommer kunna kosta mig 300:- och vinner jag dom så har Thilde kläder inför kommande storlek. 
 
Mamma har monterat Charlies stjärnkikare som han kom hit med förra veckan. Och jag har lagat en köttgryta med Morbergs rödvin. Det började med att jag slog på fel platta och smälte en matlåda och slutade med att grytan kokade över men det väl var klart så blev det gott. Mört kött. Men att köket inte är mitt kall behöver jag knappast skriva om igen. 
 
Imorgon ska vi göra iordning mer mat :) Mamma har med sig fransyska, och det är bland det godaste jag vet. Sen ska det rensas. Jag skulle vilja vara ute, men jag tror vi håller oss inne tills Theo är kry så vi kan åka skidor i helgen. Då ska både jag och Theo åka! 
 
Vi saknar Johan. Som tusan. 
Jag ska se om vi inte kan få ner köksoffan i källaren, om den kommer in kanske det blir nått av. 
Den ska iaf slipas till att börja med! Fru Nyman ska hjälpa mig måla och jag ska börja spana efter ett typ. Fusk skinn i svart tänker jag? 
 
Jaja,, bla bla bla.. 
 
Ha en fin kväll. Nu ska jag knoppa. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0