Ohh my..

Ungarna är uppi tok. Dom studsar på pilates bollarna nere i källaren så dom blir sju blöt i svett. Jag sitter framför tvn, med ena foten på vagnens hjul.. FRAM OCH TILLBAKA, fram och tillbaka. 
Emellanåt får jag stoppa i tutten.. Hon är inte nöjd. 
Inatt höll hon Johan uppe till 05 då han förtvivlat kom in och ville bli avbytt.. Det är inte det där hysterisk askriket men ändå, hon kommer inte till ro. 
 
Idag har vi gjort det bästa av dagen ändå. Johan tog med dom större till nöjeshallen och jag hadlade med dom mindre. 
Sandra har hälsat på. Hon är så fin med bebismagen :) 
 
Ikväll har vi haft skattjakt, skatten var så klart lördags godis och det var så uppskattat så jag fick jag göra en till jakt :) haha Min pappa brukade göra det åt mig.
 
Melodifestivalen bojkottade vi i princip. Varför se på det när Felicia har dans show ;) 
Theo har lekt hela kvällen och är SÅÅÅ förtjust i dom stora barnen att han inte vet vad han ska ta sig till. 
Han håller högt tempo för att hänga med :) 
 
 
Är dom inte lik så säg? :) 
 
 
Idag har jag blickat bakåt i bloggen och fick en nostalgitripp. 
Minns vår minisemester till Linus när Theo var liten. 
Kommer ihåg hur kul vi hade och va härligt det var att komma bort för en stund. 
Och som jag skrattade dom dagarna.. 
 







 
 
 
 



Och så lägger Fanny upp mamma som fet på facebook. Och min kväll är räddad. Som jag skratta :P 
 
Johan och Theo sover. 
Jag ska släppa foten från vagnen och gå ner och se på "cirkus" som barnen gjort :P 
 
Ha de gott. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0