Glad

Idag hängde jag med Fanny till Kenneth där hon tatuerade överarmen. Det blev jätte fint och jag fick ett litet sug själv ;) men set gick snabbt över..

Sen hämtade vi hem alla barn. Åt middag, blev bjuden på både cirkus och dans show och sen skulle dom hem. Då åkte vi och införskaffade nya skidor till mig. Även om det är materiella ting så känner jag mig så glad att jag äntligen hittat en typ av träning som jag ärligt kan säga att jag tycker om. Jag längtar till spåren hela tiden och skulle gärna åka varje dag om det fanns möjlighet.

Fanny körde fast en sväng och saker drog ut på tiden så vi kom hem sent. Men jag är utvilad. Imorse hade pappa varit här och skottat när jag kom. Så tacksam för det. Och just nu njuter jag ett bad medans Thilde är med Fanny.

Imorgon blir en lugn dag. Packa lite inför helgen. Plocka å så men det bästa är ju att Johan kommer hem. :)

Ikväll lägger jag mig med ett leende på läpparna och längtar tills jag får snöra på mig nya pjäxorna och ge mig ut. Först i Örbäck. Sen med Anna på södra :) ahh va härligt!

Nu ska jag bada klart och sen knoppa.

Ha de gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0