Finaly

Det är torsdag. Idag var vi och handlade med pappa och Farmor, Theo fick leksaksbilar och nya skidor :) så nu kan han åka med Lukas i helgen. Jag har sett fram emot den här helgen länge!
Det sk bli så skönt att få komma bort tillsammans och dessutom i underbart sällskap.

Min packning är enorm, klackarna är med, klänningen, understället, pjäxorna ja en salig blandning. Och så barnen, eller iaf Thilde.. Hur mycket har jag egentligen packat? Och säkert glömmer jag nått. Som vanligt.

Johan har kommit hem. Har verkligen saknat honom den här veckan. Har hyrt film och vi har ätit gott. (Vägningen den här veckan lär gå åt pipan) spec efter helgens meny!

Johan packar, jag är glad för innan vi åker imorgon ska jag och annan ta ett varv på Södra och jag har höga förväntningar på skidorna och är livrädd att pjäxorna ska ge mig skavsår.

Nä, nu ska vi se Hamilton 2!
Ha de gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0