Den där medaljen.. ... ... ... ...


Fick hem en super trött och sliten kille som härjat på dagis.


Jag och Thilde har pysslat på med annat. Bland annat att kolla posten åt pappa :)





Mysigt




Imorse hade vi en dust. Av alla nya kläder Theo fått tyckte han allt utom en tshirt och kepan var ful.
"Den är ful" "Den är ful" Å "Den är ful"... "det är pinsamt" säger han. Som om han vore 14 och inte 3,5.
Jag trodde jag skulle få fnatt och från början vägrade han ens ta på sig kläderna. Då tog jag till det där med hot.
Om du inte tar på dig kläderna får du inte ta med medaljen till förskolan. Och även om jag inte gillar den taktiken så fungerar den. Vipps så var kläderna på utan protester.


Imorgonbitti ska vi till BVC på hälsokotroll med Thilde.
Micron brann inatt och idag har jag haft kontakt med återförsäljaren som letar efter vårat köp. Han har inte ringt tillbaka så jag gissar att han ringer imorgon. Annars tröttnar jag. Ge mig en ny micro bara då skiten dom sålt uppenbarligen inte levererar det vi betalat för den! Apa tröttsamt att stå med kastrillen varje gång  ska ha mat.

Imorgon kommer C&F :) Det blir kul. Och jag ska packa klart och förbereda för en biltur mot Gävle, som börjar med ett stop redan i Bredsand där Theo ska gå upp och visa sin medalj för min farmor, för det vill han minsann göra :)

Ha en fin kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0