Keep up.


Vi slog upp våra blå efter en ganska kaosartat natt. Theo hade värk i fötterna och väckte om möjligt hela kvarteret med sitt vrål x4 kanske.. Thilde var inte as sugen på att sova heller så vi blev halv vakna rätt mycket. Men det är en natt.. Inget att klaga över med andra ord :)

Vi bestämde oss för att promenera till dagis så vi tog båda vagnar och knallar iväg..


Som tur var hade vi med oss ett paraply under vagnen för det skulle så klart börja spöregna på hemvägen bara för att vi inte hade regnskydd till någon av vagnarna med oss ;) Men det gick ju ändå.

Jag åkte iväg till pappa och lärde mig mer om lönesystemet och hur man skattedeklarerar. Jag tycker det är super kul och får lära mig massor. Denna gång ännu mer då jag inte behövde ha Thilde med. Hon stannade hemma med Johan, men som det lät hade han avverkat dokumentärfilmer eftersom hon sovit hela tiden ;)

Har fått en hel påse kläder av Sandras släkting så nu är hon en liten retro brutta!


Theo har fått spiderman brillor och dom används även en regning dag som denna.



Efter maten ville jag ut och gå.. men ingen ville hänga med så jag fick spendera ensam tid med Bruno i lurarna och mitt paraply.


Väl hemma igen var alla laddade för hockey.. Hmm



<3



Som sagt.. hockey. Så trist enligt min mening men övriga familjen satt klistrade (tills dom somnade)


Imorgon ska vi sova ut (?eller?) och sen åker vi och hälsar på min farmor en sväng.
På kvällen får vi besök av vänner från Örbäck <3
Jag ska börja skrapa uthuset så om någon känner sig göra lös så kom förbi barrvägen och skrapa lite mig, jag bjuder på vin eller sylikt när det är dags för målning ;)

Känner mig uppåt trots att jag vet att spiralen pumpar i mig hirmoner som kunde få mig "ur balans" enligt barnmorskan, men jag har varken haft värk eller andra åkommor så det är ju toppen.

Nu ska jag tömma diskmakinen, sen natta en lagomt trött grabb som ska sova på sitt rum inatt (=förmodligen inte mycket sömn men vi lär ju börja någonstans)

Ha de gott.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0