Bombar igen..

Som vanligt numera hinner jag inte med här riktigt, eller jag prioriterar annat kanske. Bombar in dom senaste bilderna i luren.. 

Vad har hänt sen sist. Jo ganska mycket tror jag.. 
Vi har pysslar som galningar Limpistolen vi skaffat går varm var och varannan dag :) Av vällingpaket, grillpinnar och servetter skapar vi en lastbil :P Det är kul. 
Mamma, Fanny och Julia har varit här och shoppat. Fanny gick lös på Ikea inför flytten till hennes lägenhet, Svärfar är här sen en vecka tillbaka. Felicia kom ensam i Torsdags och hon cykeltränade med Theo, han har blivit as grym på kort tid. Lite för vågad i mitt tycke, men han behöver nog ramla för att lugna sig, hjälper knappast att jag gastar om att sakta ner. Theo har gått lös på leksaksaffären och äntligen fått tömma sin spargris. Härligt att se! Anticimex har varit här och besiktigat samt hjälpt oss att brandsäkra huset. Telia har varit här och installerat bredband. Äntligen. Jag överraskade Johan óch skruvade tre dygn irad för att få ordning i sovrummet. Det resulterade i blåslagna ben men ett mysigt sovrum :) Thilde rullar runt och har börjat äta pureer. Theo har varit på pulkakalas. Jag har tro det eller ej varit på hopptävling i stallet! Vi har hälsat på Oliver och Lowa, Theo har klippt sig. Johan har blivit sjuk. Vad som är fel vet vi inte riktigt än, men att tempot ska saktas ner är klart och tydligt. Han är sjukskriven i minst två veckor och ska spendera en del tid på sjukan för att förhoppningsvis få svar på vad som är galet. I övrigt rullar dagarna på. Saktare numera. Oplanerade dagar. Och finns måsten så ska det finnas gott om tid. 
Vi leker i skogen, med älgen bakom kommande träd. Rådjuren som gör oss sällskap. Cyklar med Theo. Gurglar med Thilde och promenerar. Skapar troll av stenar, slipar bord.. Slappar i soffan och lagar god mat. Vi har nyss deklarerat. Det är den enda gången på året som det är gött att pendla.. Även om dom nyper 10.000 känns det alltid fint att få tillbaka. 























































































































































Det finns inga tider att passa. Men efter att ha hållt låda hela dagen är jag ganska mör nu. Att somna tidigt har blivit lite av min grej. 

Sov gott :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0