Opepp..

Det har varit en ganska påfrestande helg. Jag är allt utom på topp och det suger multi massor nu när jag vet att en monster vecka väntar!
 
Imorgon är det möte, tisdag är ungarna här, sen börjar 5 dygns passet.
Åh jag är sååå oladdad. Mina batterier är slut och går redan på övertid.
Ja, jag är less. Jag är skit trött på att vara gravid. Trött på dom där smilen som folk ger mig när dom ser min mage. Det är inte så gulligt!
 
Aja, bara att bita ihop. Men måndag om en vecka ska jag sätta mig i soffan och andas.
Ikväll har jag iaf letat åt bebis foto böcker på Theo <3 och rensat hans garderob, opps va mycket som försvann.
Ingen mening att låta det som är för litet ligga kvar. Rensat och klart. Börjar sakta plocka fram vinterprylar..
Nästa lediga period ska det röjas mera, väggen i källaren ska bort och det ska fixas och trixas. Är i behov av mer förvaring/ordning innan vi är redo för nån bebis. Stressen över sovrummet smyger sig på..
 
 
 
Nu ska jag avsluta kvällen och SOVA. Kanske hinner jag ladda upp lite innan morgondagen men jag måste ju erkänna att det verkligen svider att veta att jag ska spendera 4 timmar i bil för ett möte på TRE timmar. Ovärt, men obligatoriskt. Ibland ger det karaktär att ha sin pappa som chef?
Jag hade ärligt sjukskrivit mig annars.
 
Ha en bra vecka.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0