Fredag!

Varför försvinner Theos mössor HELA tiden?? Konstant. Han fick en BLixen mössa av Oliver som han faktiskt varit jätte rädd om. Imorse fanns INGEN mössa hemma att tillgå. Blixten mössan sökte jag rätt på, den var hos pappa. Tack och lov. Men dom andra 15 mössor han bör ha? Ilandsproblem, men irriterande som tusan, lika drygt som omaka strumpor. Jag har inte sovit något heller. Jag blir konstig när jag inte får sova.

Är på vårdcentralen nu och ska strax in på massage behandling. Sen hem och sova. Vi har en läcka i badrummet uppe, Johan har stängt av vattnet och ska laga det under dagen.

Vi har lovat barnen pizza ikväll. Det blir roligt att dom kommer.
I Sundsvall spö regnar det. Inte så uppmuntrande å andra sidan bra väder för att sova. Igår var de så fint så jag glömde bort att vila, vilket kanske inte var så smart.

Försöker tänka positivt, men stänk av bittrhet är oundvikligt.

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0