Egentligen

Egentligen orkar jag inte. Jag har för ont. Men jag kan inte missa chansen heller. Det var skit jobbigt att bli körd till tåget och jag vill bara bädda ner mig med vetekuddar. Men vila får jag göra när jag dör. För nu ska jag på utbildning. RePulse, en "fortsättningskurs" på art som Viktor och Sebben rekomenderat mig. Programmet för dagarna verkar skit bra. Ska läsa om saker som jag tycker är intressant. Bl.a. Moralutveckling, kognitiva förhållningssätt, fientlig kommunikation o impulskontroll. Det kommer bli bra. Om jag bestämmer mig för det. Slutdagen på kursen är dock bara dagarna innan BF men om jag så måste föda i klassrummet ska jag ha det där utbildningsintyget! Johanna möter mig när jag är framme och ikväll blir det italiensk middag på Hornstull :)

Theo mår bättre. Han äter bara mackor än men det är för att han är rädd att det ska göra ont. Dom flesta blåsor i munnen har torkat ut och han leker och skrattar igen.

Nu ska jag läsa om sömn.

Ha en fin dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0