Det vänder fort..

 
 
 
 
 
 


Dagen igår var ju fullständig cirkus. Men Theo fick iaf besöka lastbilsträffen, där fanns, snö, lyftkranar, lastbilar, fyrhjulingar, skotrar, sködare och massa häftigt. Han var ganska hängig men.



Han rensade morotslandet med Momma. 










Godare morötter har jag aldrig ätit!




Hemma här levs det ett hund liv. Med en valp, en större valp och en (som fyller 5 år idag) Handlar det mesta om hundar :) 

Så igår på eftermiddagen fick T hög feber, utslag på kroppen och hans överläpp var helt uppsvullen. Han hade blåsor i hela munnen. Sjukvårdsupplysningen sa att han fått höst blåsor. Nått virus. Jag tror aldrig på 1177, så mamma följde oss till VC i Ramsele som faktiskt sa samma sak. Han blev bara er och mer hängig och på kvällen kunde han knappt svälja men somnade tillslut, men natten har varit kaos. Smärta och gråt :( det gör ont i hela mig när han inte mår bra.. På morgonen har mamma fått i honom en mjukmacka iaf, doppad i nyponsoppa men han har ont i munnen, uppenbarligen. Han som skulle gått och lyssnat på Moa, godisregn och annat, men han blir hemma med mig. Jag glömmer som bort mitt eget onda när han har så ont. Idag blir en vilodag. Kanske hyr vi en barnfilm och köper en liten leksak. Johan och Harry sliter på hemma. Idag ska dom tapetsera. Dom är grymt duktiga. 



Min lilla sjukling!
 
Nu ska jag ta en dusch och försöka bli lite mer av en människa trots denna knäppa helg. 

Ha det gott. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0