Det flyter inte på..

Hemma. 
 
Jag och T är hemma. 
Vi åkte direkt till verkstaden, fick körförbud på bilen. En offert på ca 10.000 och Johan fick köra oss hem. 
Livet är fantastiskt emellan åt.. S U C K!  Gubbarna på gångviken är iaf snälla.. 
 
Nu är vi hemma. Har sovit ett tag både jag och T. Välbehövligt. 
Jag har fixat en aning här hemma och jag fick en röding av mamma som vi ska äta ikväll. 
I övrigt är soffan en kär vän. Hade sett fram emot sovmorgon imorgon. Så blev det inte. 
Då jag inte har någon bil måste vi köra Johan till jobbet eftersom Theo har tandläkartid. 
 
Det behöver göras höst hemma.. Ja, det är mycket som behövs.. 
En sak i taget. Får se vad läkaren säger. 
 
Ha en fin dag. Resten av min ska stråla!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0