Bilen

Sitter i bilen på väg hem. Kollegan kör :) Och han köpte godis till Theo så någon njuter mycket där bak!

Innan jag åkte på jobb fick vi en overoll till Theo och vinterskor av mamma. Overolen från kappahl. Har hör bra om den. Sen har vi provat nya vinter skor. Finska märket Kuoma, ett av dom bättre som jag förstått. För mig är det viktigt med varma fötter. Theo har fått Johans fötter (höga vrister) så det är inte lätt att hitta någon sko som är bekväm men den här verkar funka, plus att han får på och av den själv.

Handbromsen, stötdämpare, bromsklossar, hjullager. Bilen ska på verkstad ;( det blir ingen billig historia och drömmen om möbler från Troll kan jag stoppa in i framtiden. Aja, bilen måste fungera så är det bara.

Johan jobbat dygnet runt. Dom gör det sjukt bra! Xxl börjar kanske närma sig öppning och vi börjar ett nytt kapitel där eventuellt jobb i Stockholm blir aktuellt för honom. På gott och ont. Grabbarna ska snart på kryssning, då ska jag, Bella och barnen umgås :)


Nu ska jag köra :/ hmm.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0