RamsEle

 
 
Hos Mamma. 
 
Igår kom Eskil, Otto och Jessica förbi. Grabbarna lekte och när det var dags att avrunda skrattade jag åt Eskil, han gömde sig under fotöljen, bakom soffan och slingrade sig läänge för att han ville vara kvar. Haha han är ju så himla rolig. Vi ska ses idag igen innan vi åker hem. jag fick en kartong med fina bebiskläder ;) 

Jag åkte på jobbet ett par timmar. Det var fint där :) Kul att träffa grabbar och personal. 
När jag kom hem stod det tacos på bordet och vi åt middag. 
 
 


Theo har fått piratkläder :) 



Det är halv dåligt med sömn med snuva och hosta. Och tidiga mornar tar ut sin rätt. 
Jag är rätt trött. men försöker glömma bort det. 


 
<3
 
 
Ska bli kul att komma hem och träffa Johan idag :) 
 
Ha en fin dag. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0