Onsdag kväll <3



Har hängt sista tvättmaskinen för dagen.
C & F har åkt hem. Vi hyrde film, åt middag i soffan och myste i höstrusket.
Jag slapp i princip laga mat då lill kocken tog över ;)

Theo bygger koja med alla kuddar i soffan och sjunger "I like to move it move it"
Vi har haft en bra kväll och det bästa av allt är att det inte är stökigt och rörigt här hemma..
Visserligen saknar vi Johan.
Grubblar på om vi ska åka till Gävle imorgon kväll eller fredag (?) har inte vågat nämna det för Theo igen. Han pratar bara om Isabell hela tiden :) Och ska helst åka nu. I denna sekund..
 
Har försökt prata med Johan men han har varit ute och kört i storstaden så jag får vänta tills han är färdig :)
 
Nu ska jag se halv åtta hos mig.
Det var ganska dumt att sova halva dagen, hur ska jag nu kunna somna ikväll? Eller? Nä, det aldrig ett problem för mig att sova.
 
Fint med alla tips jag fått :) Då ni är så haj på att svara kanske det finns någon som såg partiledar debatten idag? Åsikter?
 
Ha en fin kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0