Ödlan

Theo är snorig och hostar en aning så han blev hemma idag. Vi åker till Gävle imorgon så jag vill inte att han blir mer sjuk. Men det är svårt också, att underhålla en 3 åring utan att behöva få ont.
Vi har iaf målat. Ödlan.
Det var super roligt. Mindre roligt när vi var klar.
Vi ville att huvudet skulle vara silver, och då hade jag bara sprayfärg. Det kom lite utanför pappret men jag tänkte att det kan jag torka bort om en liten liten stund.. Så skulle jag inte tänkt för på kuppen med den målade ödlan ödela vi köksbordet, det är silverfärg så man ser vart saxen legat :/
 
Men ödan blev iaf fin!
 
 
 
 
Sandra kommer hit och ska äta lunch och vi ska packa väskan.
Tur att jag tvättade igår.
 
 
Annars är det ganska lugnt idag.
Ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0