Karolinska kallar!



Nu har jag lagt ut annonser på blocket. Pysslat LITE i källaren och faktiskt slagit in paket.
Solen strålar och jag har bland annat slagit in julklappar ;) Det kan vara bra att vara ute i god tid.


Idag fick vi besked om att Johan ska till Stockholm. PÅ SÖNDAG!!!
Jag är nervös över hur det ska gå. Med allt. Men det löser sig väl det också, så som allt annat.
Jag får ta med mig Theo och våldgästa hos Johanna och Martin. Kanske bo lite hos Mamma eller krascha in hos släkten i Gävle om det inte fungerar riktigt.. Så länge han får vara på dagis så ska det gå. Och om Pappa kommer hit och skottar när snön landar.

Jag tänker mer och mer på förlossningen. Kanske bör man packa en liten väska? Kommer Johan hinna hem om han inte redan är hemma? Hur gör jag med Theo? Är vi beredd på ett nytt liv i familjen? Allt var så otroligt planerat och förberett när Theo kom, så är det inte denna gång. Men å andra sidan.. Vad är det som är helt absolut nödvändigt förutom värme, tak och kärlek?
 
 
A, nu ska jag hämta hem trollet, handla tandkräm och vänta hem Johan.
 
Ha en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0