J'vla lampa.



På Barrvägen har vi haft en smått kaos dag.
FÖRBANNAD är vad jag varit.. På mig själv! Haha
Vi startade med en mysig lunch med Sandra som kom. Hon hade med sig paket till Theo, målarbok från PYSSELSKOGEN, passande ;) Nya pennor och pyssel lera. Och godis.
Theo blev överlycklig! :)
 
Vi surrade halva dagen och mitt i allt fick vi för oss att fixa lampan som Johan kraschat i källaren.
Kanske bland det dummaste vi gjort. Det sa bara pang när Sandra skulle få bort det som var kvar där.. Vi blev livrädda och gick upp.. Först efter några timmar märker jag att vi är utan ström i halva huset.. HELVETE!
Jahapp, det ska va å byta propp då.. Men hittar jag nån? Nää, Johan menar att dom ska ligga i hans verktygs skåp, men han kan ju flytta in där han bland allt annat rat ;) Det slutade med att Mattias fick komma över och styra upp.. Han bjöd på en extra propp om det skulle hända igen men rekomenderade mig att inte ge mig på stömmen igen.. Hmm.. Men sånt där gör mig vansinnig när jag inte kan fixa själv. Jag borde ha ordning på sånt. Kunna det utan och innan.. Men nee, många gånger har vi sagt och tänkt att det ska göras iordning och ja, jag skulle nog behöva en genomgång över vart man stänger vatten och annat praktiskt som man SKA kunna om man har hus.. Kan ju inte ringa över grannen varje gång det jävlas. Och nu när jag blir ensam en längre tid är det ett MÅSTE!
 
 
På kvällen kom pappa hit. Han hade med sig bullar och vi fikade och surrade. Kollade vem vet mest och lekte med Theo. Han som förövrigt tokslocknat i soffan skitig och trött :P
Imorgon bitti åker han i badet direkt :)
Sen ska vi bara fixa det sista och åka mot Gävle. Jag har haft ganska bra dagar på slutet.
Mindre ont.. Har haft samtal över telefon och bestämt med en klient att träffas nästa vecka så jag får komma igång lite med RePULSE innan återträffen. Ser fram emot att komma på jobbet en sväng!
 
Pappa har nyss åkt hem och jag ska packa klart det sista.
 
Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0