Hur hamnade dom där?


Nu tror jag att jag har förlikat mig med att det förblir morgonkaos på barrvägen dagligen.

Theo är skit sur för att han måste vänta ÄNDA till lunch innan pappa hämtar honom. Han vägrar klä på sig.. Men jag har ingen tid att passa så han får väl sura då tänker jag..

Jag ska städa lite. Vi blir ju själva ikväll. Det var en evighet sen.. Och vi ska göra absolut INGENTING. Det kan bli skönt det med. Mina ögon är trötta trots att jag sovit jätte bra.




Jag går ner i tvättstugan för att starta en maskin och när jag kommer upp trampar jag i pärlsocker uppe ????
Theo har ingen aning om var det kommer ifrån när jag frågar honom men jag anar oråd för han ser så där lagomt skamsen ut..Och mycket riktigt, när han sitter i köket och målar hittar jag gömstället. För chockladbollarna han ska ha med sig till Morfar stod inte kvar i kylen på sin plats. Några var spårlöst försvunna (?) UNDRA VART DOM HAMNAT? och resten var väl gömda bakom gardinen på fönsterbrädan i vardagsrummet.    ;)  Dags att skaffa lås på skåp och dörrar? Haha..

Ha en fin dag.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0