Det var det..

Vi har varit lagomt risiga allihopa i helgen. Men det har varit siccé ändå.
Igår hade vi middagen, det gick bra. Var super trevligt och jag trivs i dessa människors sällskap.
Jag väntar med bilder tills Emma lägger ut sina :P Hon har så bra kamera.

Men appropå kamera så har jag fått en för tidig julklapp idag. Av min syster. En digitalkamera.
GRYMT KUL! Känns som en lättnad att kunna knäppa lika många/fina bilder på den lilla bebisen som jag har på Theo <3  TACK !!!!!
 
Idag var jag med Emma på loppis och fyndade i princip det sista till nedkomsten. Vi åkte dessutom barnfria. :) Fick lite ideér till vår egna kommande loppis :) Åh som jag längtar.  Vi var dessutom på två loppisar och tack och lov hade den sista tanten vi var till kvar sin skördetröska (leksak) som Theo tjatar om hela tiden. Det blir en fin julklapp.
Sen avslutade vi med en lunch på donken, innan Jag, Johan och Theo åkte till Lowa på hennes kalas! Hon fyller ju TVÅ år idag :) häftigt vad tiden går fort. Dessvärre kände jag mig inte vidare, plus att mamma och Fanny var på väg så vi blev inte så långvariga.
 
När vi kom hem drog städningen igång. Det gick ganska smärtfritt.
Men i vanlig ordning blev det kaos pågrund av utebliven planering, men det går jag inte ens in på..
 
Min mamma är här som sagt. Fanny hängde med. Imorgon kommer Jessica, Eskil och Otto så nojjan över att vara ensam med mina onda höfter och Theo exiterar inte just nu. Jag älskar att ha folk omkring.
 
Skit på tv. Alla har lagt sig och sovit. Jag har diskat och nu sitter jag här.
Summerar helgen och känner mig grymt nöjd. Har så fina vänner. Det är en skatt som inte är alla förunnat!
 
I helgen har jag få se en sida av Theo som jag inte riktigt är så förtjust i. Jag hörde honom vara "stygg" med lill Jesper. Jag blir lika arg när han är elak med någon som när någon är elak mot honom så han fick höra att man minsann inte beter sig så.. Och efter en stund kom han till mig och sa "mamma, vi är vänner nu?" Lilla vännen. Vi är ju alltid vänner, men jag gillar inte de där. Speciellt inte när dom är mindre. Men dom större grabbarna leker verkligen bra och är rädd om "sitt". Lite väl mycket kanske ;) haha..
 
I övrigt tullar det mesta på förutom en miss.. Diskmaskinen.. När man lagat det ena dyra så brakar det andra. Den går på sista refrängen :/ Såååå surt. Försöker få tag i en låskista från skroten men dom hävdar bestämt att någon bil med mitt registeringsnummer inte finns. Märkliga människor.
Nee lite sömn på det här så kanske man blir människa igen.
 
Ha de gott!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0