Bio med Mopparn.

Inte helt oväntat men efter att till och från försökt handla på shoppen i fyra timmar la dom ner den för att börja imorgon igen.. Jag som nästan var klar! Aja, Johan ska påminna mig imorgon.
 
Theo har somnat och jag ser fram emot morgondagen.
Pappa ska ta med Theo på filmvisning/bio klockan 11. Anna och den långa farbror eller vad den hette.
Theo är helt lyrisk så klart och jag tycker det ska bli skönt. Ska passa på att vila.
Sen ska vi göra renskavsgryta och förbereda det sista inför helgen.
Det är stor loppis i Bergeforsen också :) Kul!
Jag hade glömt att jag hade tid hos sjukgymnasten på torsdag så jag ska kolla om jag kan byta tiden till imorgon eller flytta fram den? Det visar sig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0