Arbetsgrabbarna.



Mina arbetskillar har varit igång ikväll. Theo är bara såå underbar. Han ska hjälpa till och han ska göra precis som sin pappa gör :) Sparkar Johan ner brädor, då ska han också sparka. Och hjälpa till. Ja han är där och hjälper till hela tiden <3
 

Ikväll kom vi ett steg närmare min dröm garderob. Väggen är borta. Nu fattas Bara nytt golv, färg på väggarna, nya foder, nya möbler, lite mer rivning och ja.. det är ett lång tids projekt men nu när väggen är nere kommer jag få mycket bättre plats att torka kläder och bättre ordning bland prylarna där nere.




A dom ni ser är det en lång väg kvar.. Men tids nog. Man skulle varit miljonär så hade det varit klart :)



Tur vi har lill grabben som hjälper till!
Han var så trött efteråt att han slocknade direkt i soffan.
Imorgon ska han få komma till dagis och leka med Ester.

Nyss läst protokoll från mötet på jobbet idag. Känns trist på nått vis.
Men så har jag surrat med min braiga arbetskamrat så det känns ok ändå.
Själv ska jag gå och sooooova.
 
Ha en fin kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0