Vänner...

Det är så mycket jag vill göra.
Jag vill till Umeå och träffa Melissa, Uppsala och träffa Ronja. Stockholm och Johanna står på schemat viserligen men det blir väl nån timme vi hinner ses då det för min del är "utnyttja dina vänner för boende så du kan göra jobb relaterade saker".. Fy jag skäms. Men i gengäld ska jag ta med en skrikande bebis framöver och komma för att bara umgås ;) Haha.. När skämt å sido. Jag saknar mina vänner mycket just nu. Extra mycket när man går i väntans tider. Dagarna blir långa och trots att jag suger på att höra av mig sitter jag ofta och tänker på dom. Vad dom gör och så..
 
Har just beställt en personlig rolig julklapp till syrran. Hoppas den hinner komma innan jul bara då jag tok snälade på frakten och tog låg prio ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0