Prylar i varje hörn.

Jag är inte pedantisk, verkligen inte.
Men jag har däremot svårt att slappna av i kaos.
Det är kaos här hemma varje dag. Jag försöker låta det vara.
Det är ju ingen mening att röja hundra gånger på en dag. En gång räcker. Kanske två.
Det blir ju stökig lika fort igen.
 
Idag skiter jag i det. Prylarna får ligga.
 
 
 
 
 
Dagens ilandproblem handlar om folktandvården. Jag måste strax ringa och bestämma mig om jag ska vara fortsatt skriven hos världens bästa tandläkare (17 mil bort) eller om jag ska skriva mig i Timrå som ligger nära. Sparationsångest. Men jag tror det blir Timrå. Inom en halvtimme har jag bestämt mig. Vilket problem va?
 
Ha en fin dag. I Forsmon skiner solen och jag hoppas den kan tanka mig med bättre energier.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0