Home is...

 
"2 mackor 1 glas möjlk 1 glas vatten vill jag ha i brukost"
 
Jo han vet vad han vill.. När han dessutom med valpögonen säger,
 
"Mamma jag vill vara hemma för jag är lite skyld idag" ringer jag och tar ledigt från dagis.
Vi tar en MysDag. Det var ju ett tag sen vi var ensam och jag är inte i form för nått annat än pyssel och lugnt hemma.
 
Igår kväll slog jag in trollets julklappar och nu längtar jag verkligen till julafton.
Jag har alltid för höga förväntningar kring jul men inte numera. I år firar vi inte särskillt.
Det blir inget jippo. Det blir en lugn dag med lite julmat och kanske bebismys? Eller så ligger jag smällfet och åmar mig, eller så spenderar jag (HOPPAS VERKLIGEN INTE) julafton på förlossningen.
Om så blir fallet bestämmer jag att vi flyttar julafton för jag vill vara med Theo.
 
Johan berättar att dom fått hyra in sig i ett hus i Saltsjöbaden. En riktig lyxvilla så som i solsidan :) Haha
Min första tanke; Hur vågar dom hyra ut sitt hus? ;) haha
 
Ha en fin dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0