Attans fötter att värka..

 
 
Vadå trött?
 
Theo har varit vaken till och från fram till halv fem imorse. Han har ont i fötterna/virsterna. Inatt hjälpte inte alvedon riktigt heller. Jag har inte sovit alls. Förutom två timmar på morgonen. Halv 8 var det dags att stiga upp.
Theo var pigg som vanligt :) Ville åka och kolla hästarna innan dagis, så blev det.
 
Jag tänker trotsa tröttheten och förkyldningen och gå på bio med pappa och farmor. Vi ska se call girl. Den var lite väl lång så jag får se om jag pallar se klart hela. Det visar sig.
Tänker inte lyfta ett finger här hemma idag. Bara ta det lungt. Det lär bli en tidig kväll ikväll. Theo går lång dag på dagis och då brukar det vara trött mössan på.. och efter en sån här natt blir det kanske sängen extra tidigt.
 
Ha en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0