Aj ajaj

Vi har en mys dag delux. Med inslag av lite tråkigheter.
Jag skulle göra ett försök att dammsuga. Jo det gick fint tills fästet på slangen släppte :/ Trasig!
Jag fick tejpa ihop den med plåstertejp så den fungerar hyffsat. Men ja, trist.
 
Sen åkte vi för att kika på hästarna och köpa glass till kvällens efterätt (farmor och pappa kommer och äter här)
När vi kom hem skulle jag stänga dörren och jag såg inte att trollet höll i sig i dörrkarmen för att ta av sig stövlarna så dörren smällde igen rakt på hans fingrar :( (INOMBORDS PANIK UTAN DESS LIKE NÄR HANS DJUNGELVRÅL STARTADE) Jisses vilket skrik! Jag var övertygade om jag brutit alla hans fingrar, vågade knappt titta. Ringde Johan.. Pust.. Gråt och skik.. köade till 1177 och tänkte för mig själv att vi åker till sjukan på en gång, det blir gipsade fingrar och det är MITT FEL! Men 10 minuter senare visade han att han kunde röra fingrarna, kanske blir det en blånagel men nu är han super glad igen och har inte ont alls. Jag nåste verkligen öva på att behålla lugnet i sånna där situationer.. Jag får sånt otroligt katastroftänk så fort något händer.
 
Ikväll bjuder vi på kyckling. Men just nu ska vi lägga oss och vila.
 
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0