Hemma...

Hemma gör vi sommar :) Det är härligt väder.
Simon har varit här och hjälpt Johan. Svärfar är på besök.
Jag fick extra jobb. Åker upp onsdag-fredag och med tanke på att jag ligger efter i diverse, och dessutom saknar jobbet så blev jag bara glad faktsikt.
Idag följde jag F som tatuerade sig. Det blev skit snyggt!
Den här lilla fisen var till doktorn igår och är riktigt risig. Han hostar som en galning, ögoninflammation, och utslag på benen och feber :/ Men vi fick dunder medicin så det ska vända snabbt. Just nu sover han.
Jag har börjat med nya projekt, men kan inte visa vad :)
Inväntar sj pallar som jag ska plantera i och på söndsag ska jag på trädgårdsmässa på EON arena. Det ska bli min nya hobby. ;)
Ha de gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0