Theo vill ha "ute lek" ;)

BB är inte bra för mig. Det är för sent. Visserligen går det kl 18 också, men då har jag sällan tid för tv.
Idag har jag knappt haft ro att andas. Åkte till pappa som fyller år. Jag var lite stressad ändå då jag kände att jag hade sjukt mycket att göra hemma. I surret nämner jag att jag blir stressad av all bråte som är både på gården, i källaren och i garaget. Utan att blinka hjälper Pappa och Fanny till. 3 timmar senare var allt klart och kört på tippen. Underbart. En sten har fallit, så på torsdag ska jag röja lite i garaget.
Jag har dessutom hunnit måla fönster listorna 3 gånger och dörrfodren.
Nu sitter jag med en sån ful hätta på huvudet och väntar på att skölja ur det som förhoppningsvis ska bli slingor (igen) skam den som ger sig.
Imorgon ringer klockan 05. Jag har personalmöte hela dagen vilket alltså också innebär 35 mil i bilen.
Aja, vila får vi göra i graven för här ska fortsättas grejjas. Imorgon kväll tar vi nya tag och jag har lovat Theo ute lek efter dagis, vilket passar ypperligt när man suttit inne en hel dag.
"Jag tycker om människor som missbrukar vänskapen, det är inte riktigt min grej"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0