Ös.

Då var jag hemma. Skönt.
Har varit och handlat med Pappa inför morgondagen. Fanny tar Studenten.
Så jävla grymt! Så många gånger nerverna legat utanpå kroppen i tron om att hon skulle ge upp.. Men icke.
Hon är bara bäst min syster. Som hon slitit dessa år!
Dessutom har jag träffat mina 2 bonus barn idag, vi var och käkade på McDonalds och det var super kul :)
Kvällen har spenderats i lugn. Jag har jobbat, ja, jag jobbade hemma en stund. Men det gick ganska smärtfritt. Så har vi vikt servetter och slagit in paket inför imorgon :P
Jag ska lägga mig brevid trollet och försöka sova. Imorgon har vi att göra. Handla det sista, hämta hem maten, hämta Theos kläder som han ska ha imorgon och på festen i Umeå.
Nää som sagt.. sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0