Knappt en lucka.

Det finns inte mycket tid över för denna blogg numera. Mitt liv fylls av massa annat, både roligt och tråkigt.
Det har varit massor på agendan och framöver ser det likadant ut.
Vi har dragit igång vårt uppdrag som kontaktfamilj. Fanny har tagit studenten :) Jag och T har varit i R och hälsat på. Idag var vi även till Örbäck och träffade Nymans, Lukas och Theo lekte som tusan.
Jag har nyss skickat iväg Johan på bär jakt. BLÅBÄR Och JORDGUBBAR, skulle kunna föräta mig på bär..
Imorgon blir det barnmorskan, och när J slutat åker vi till Umeå över helgen. Pepp....
Nu ska jag fixa hemma lite. På måndag jobbar jag, Tisdag.. hmm Jobb och på Onsdag ja.. då börjar 5 dygnspasset :S men men, det är bara att bita ihop och göra det bästa av allt så det känns värt att få semester sen :)
Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0